titian hidup ini: tak suka TIMELINE

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

tak suka TIMELINE




salam..
sape lagi kat sini tak suke timeline.. HEE
saya adalah orang yg paling tak suka!! 
bukannya saje-saje tekan tapi disebabkan terbace satu artikel tu bile da click terus FACEBOOK saya bertukar kepada TIMELINE.. grr
sakit hati tak?? hehe
padahal saya la orang pertama akan gelakkan kawan-kawan bila mereka merungut FB mereka da bertukar timeline nak-nak lagi my BF tu.. haha

haa lepas tu nah hambek kau, gelakkan orang lagi yee, terus FB saya lak bertukar.. grrr




4 comments :

kamal lee said...

timeline bende paling awesome la. haha. kite boleh letak cover photo dan boleh tengok status2 yang berkurun . hihi. kalau layout biase macam kureng la. :))
nway, sedap lagu. hee

Unknown said...

kadang2 pening juga tgk timeline nih..hehe

Amirul Nadzri said...

timeline!! haha.. aku punya still yg biasa.. bila aku bukak profile kawan aku yg dah guna timeline, 1st, "WOW,cool".. pastu.. "err..kat mana wall aku nk post smting ni??" huhu

Pwincess said...

Tak suka jugak, nampak cam serabut pun ada. Hehe =)