titian hidup ini: berubah itu bagus

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

berubah itu bagus



SALAM..

nampaknya cuti sem saya da nak habis, soo bermula la kuliah bagi cikgu-cikgu pelatih hari isnin ni. OPS jangan jeles, kami yg duk NEGERI SEMBILAN cuti lagi! hee... soo kami akan start kuliah hari selasa. nampak gayanya jadual semakin pack! hari selasa, rabu, khamis ade kelas petang.. MAK AII da la PJ pun petang dalam kul 2.30 smpi 4.30, dan pada waktu tersebut la matahari tgh terpacak. nampaknya da tak boleh la nak jadi puteri lilin sangat kn.. HAHA padan muka aku!

buka sem baru ni juga kami akan dapat taw resul sem lepas. agak-agak berapa la kn.. saya harap dapat kekalkan result sebelum ni, dapat 4 FLAT lagi sekali pun bagus! hopefully sangat! doakan saya yep kawan-kawan.

jadi sempena nak buka sem baru ni saya nak rajin sikit la kan...tadi baru je dengar motivasi tentang rajin-rajin ni. sebab tu saya pun semangat nak jadi dak rajin neh. hehe.. yg paling saya ingat sampai skrg kata-kata pakar motivasi tersebut ialah kita ni tak boleh atau jangan sesekali sebut perkataan malas. contohnya kalau kawan kita ajak pergi buat study group, kita pulak time tu tengah malas-malasan, walupun kita malas, jangan cakap malas. (bape byk kali malas da) . soo kita cakap la cm ni, tak pe la, INSYAALLAH ke, kalau saya takde pape masalah saya datang atau sebagainya yg penting jangan cakap malas oke ?? aikk malas lagi, harap korang faham la ek. sebab kita tak dibenarkan cakap malas ni ialah nanti kita da mind set tau yg kita memang malas nak pergi. tapi kalau kita guna alasan lain, mana taw tiba-tiba datang angin rajin tu. faham?? saya pun tengah apply ni, harap menjadi la.. HEE













4 comments :

muhsin.aminudin said...

harap2 jadilah. biasa kalo awal sem ni, jadi malas balik

Julian fasha said...

Nice
Tetap semangat kawan..
follback berhasil..
salam kenal juga ya

Outbound di Malang said...

Kunci keberhasilan adalah menanamkan kebiasaan sepanjang hidup Anda untuk melakukan hal - hal yang Anda takuti.
tetap semangat tinggi untuk jalani hari ini ya gan ! ditunggu kunjungannya :D

N.N said...

nice entry =) http://naz-only-you.blogspot.com/