titian hidup ini: GEMUK?? NO!!

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

GEMUK?? NO!!

NI LA SAYA..
salam..

SAYA DA GEMUK! haha.. PIPI da makin tembam.. HAHA
BF pun da perasan! GRR.. 
tp naseb baik my frends sejukkan hati saya cakap saya  makin kurus. hihi..
thanks saya suke bila org cakap saya kurus, tapi saya tacing kalau orang cakap saya gemuk! hehe..
yela, sape la yg nak gemuk kan.. soo kalau taknak gemuk diet la!
ehh saya dapat kurangkan berat badan sebanyak 7KG taw dr 55KG n now da +/- 50.. huhu.. hebat kan..

55KG wakkaka


50KG .. :D

haha.. act saya bukan gemuk sangat pun, tapi ntah la bese la perempuan kn, tak gemuk sangat pun mesti fikir macam da gemuk giler.. hekhek.. HAKU LETTEW!

p/s act malu sebenarnye tayang-tayang muka.. huahuahua.. 





11 comments :

Tiha Bercakap said...

ape rahsia kurus ? share ar babe (:

ArifahLee said...

gemuk ke tu? kurus je. hihi

kamal lee said...

perkara yang pompuan paling takut ialah makan. sebab nanti gemuk. haha.
*padahal tak gemuk pon. saje je tu. hehe. *lariiiii

.minah sengal. said...

cmne nak kurus..minah pun 54/55kg..i want 50-52kg..arghhhh!!!

Unknown said...

gemok cket aje..xpe..haha

Mimieesyeerro said...

ta gemok pn . :) perasaan je tu :P

Jija said...

@.minah sengal. hehe.. kurangkan makan nasi, kalau boleh makan sekali sehari je.. mee kuning tu lg la ley cepat gemukkan badan taw.. better amek seminggu sekali je, lg bgus xyah lgsg! hehe..

muhammad rais said...

kalo dah gemok.gemok jelah...hehhee

muhammad rais said...

kalo dah gemok.gemok jelah...hehhee

muhammad rais said...

kalo dah gemok.gemok jelah...hehhee

muhammad rais said...

kalo dah gemok.gemok jelah...hehhee