titian hidup ini: Malaysia versus Filipina

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

Malaysia versus Filipina


salam..
ada sape2 yg pergi x.. untung la yg pergi tu.. macam ayat jeles x?? memang jeles pun. haha.. tapi xpe, sy tetap bg sokongan di rumah.. harap2 kita menang friendly kali ni.. da lama betul tak tengok HM saya ni beraksi.. hehe..



Di bawah mentari ataupun purnama malam
Teruskan menerkam walau lampu limpah padam
Dalam hujan ribut walau cedera dan luka
Teruskan menghayun walau dua mata buta


Bangun.. Bangun
Bangun harimau bangun
Jangan tidur lagi
Seteru sudah datang

Bangun (bangun)
Bangun (bangun)
Bangun harimau bangun (bangun)
Padang keramat ini
Jangan digadaikan


Sfera pun berpusing, musim demi musim
Di padang bertuah ini ku masih bermukim
Bumi yang ku huni ini baktinya teramat
Sakti dan keramat, ku pastikan selamat

Di sinilah duniaku tempat berhabitat
Tempat terbentuknya peribadi juga sifat
Hubungan diikat, minat ligat dipergiat
Tempat belajar memikat dan tendangan lipat


Harimau sekawan aku chill tidak porak
Pemain, penyokong tak lupa pasukan sorak
Kita mungkin tiada darjat, tapi banyak bakat
Budak flat juga mampu tuk berjasa pada rakyat

Jadi harimau sekalian, bulatan, perhatian
Kapitan bisikkan titipan unit perisikan
Asah kuku taring kerna sikit lepas isyak
Musuh mahu datang rompak bumi yang dipijak

(bangun harimau bangun)

Bangun.. Bangun
Bangun harimau bangun
Jangan tidur lagi
Seteru sudah datang

Bangun (bangun)
Bangun (bangun)
Bangun harimau bangun (bangun)
Padang keramat ini
Jangan digadaikan


Rombongan mereka besar lengkap bomoh pawang
Datang tuk mencemar rumput dan meroboh gawang
Lagak bersahaja, berjenaka dan ketawa
Seolah-olah harimau malaya tidak bahaya

Ini padang kami tiada siapa boleh ambik
Yang mencabar sedia tuk dicakar dan dicarik
Susun yang terbaik, sebelas, mulakan randik
Siapa menang dabik, kalah tabik, balik, tiada timbal balik


Di bawah mentari ataupun purnama malam
Teruskan menerkam walau lampu limpah padam
Dalam hujan ribut, walau cedera dan luka
Kita tetap kan menghayun walau dua mata buta

Tiada wang bertaruh, bertarungnya demi maruah
Demi aspirasi warga tanah tumpah darah
Jangan ingkar titah raja, bangkit dari dengkur
Dari mati dalam tidur baik dalam tempur

(bangun harimau bangun)

Bangun.. Bangun
Bangun harimau bangun
Jangan tidur lagi
Seteru sudah datang

Bangun (bangun)
Bangun (bangun)
Bangun harimau bangun (bangun)
Padang keramat ini
Jangan digadaikan


Yang di hadapan pastikan terus maju
Yang di belakang pastikan terus kukuh
Mereka datang macam tamu, kita jamu
Mereka datang macam musuh kita


Bangun (bangun)
Bangun (bangun)
Bangun harimau bangun (bangun)
Jangan tidur lagi
Seteru sudah datang

Bangun (bangun)
Bangun (bangun)
Bangun harimau bangun (bangun)
Padang keramat ini
Jangan digadaikan


Di bawah mentari ataupun purnama malam
Teruskan menerkam walau lampu limpah padam
Dalam hujan ribut, walau cedera dan luka
Teruskan menghayun walau dua mata buta


Bangun (bangun)
Bangun (bangun)
Bangun harimau bangun (bangun)
Padang keramat ini
Jangan digadaikan


khas utk my super hero.. jum tgk malam ni pukul 845malam


10 comments :

♥ Anis said...

tak sabar nk tggu :)

Ainyer said...

de kt tvker??rindunya dh lama xtgok harimau malaya...

Zaidalifah Hussin said...

go go malaysia

Harimau malaya!
Harimau malaya!

Jija said...

@♥ Anis taw xpe.. tp stadium cm sikit je org

Jija said...

@Ainyer kat tv1 xde.. astro arena je :)

Azee Hana said...

x dapat nak tengok..huhu

Pretty2 Shy said...

Singgah & follow u

http://talkingboutmyworld.blogspot.com/

Busyra Bt Takiyudin said...

awk join la GA yg sy sponser kan, mybe dapat header dari sy :)

http://www.imma-superman.blogspot.com/

FEDO said...

Go go go. Horey horey horey. Go go go. :)

Norzie hany said...

singgah n follow.