titian hidup ini: when 21 years old

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

when 21 years old


assalamualaikum..

frends today is my birthday.. hehe..
da 21 tahun pun budak ni.. da ley mengundi pun!! haha
walaupun umo da 21 tahun, tp fikiran masih ag cm budak sekolah menengah!! adoii aii..
cmne ntah nk berubah! myb kena tunggu kawen n jd ibu dulu kut! baru kau tahu dak jija oiii..
haha.. umo cm skrg mmg asyik berfikir sl kawen je kn.. adoii (ape aku merepek ni)
ape2 pun thanks kt kawan2 yg wish... syg korg sgt!
tp sedih, x dpt sambut ngan family, sbb x balik kg..
ok la, tuk birthday kali ni saya berharap sgt saya dapat menjadi perempuan yg bertambah matang dan tak mahu merajuk banyak sangat! kesian kt si dia nk melayan!! haa
saya gak berharap dapat jadi perempuan yg lebih baik n nak jadi solehah! insyaALLAH..
AMINN



11 comments :

BlueiceButterfly said...

~selamat hari lahir..:)
semoga segala impian awak akan tercapai..hehe

Jamaluddin Abu Bakar said...

Selamat hari lahir..:-)

♔Lady Ainaa♔ said...

wahhh, happy bufday sis... May Allah bless u dear

shee d said...

happy besday..sweet 21.:)

SumeSakan said...

happy besday dear....salam kenal dari akak...thanks k being my follower...moga hidupmu sentiasa dilimpahi rahmat dan berbahagia selalu...AMINNN

cik suhada said...

selamat hari lahir sis... ^_^

elyna mirsada said...

jenjln cni..hepy besday

ain shakirah said...

hepy belated besday. folo sini :)

Awan Nina said...

happy belated birthday . semoga diberkati dunia akhirat. dah follow sini pun >.<

Fariz Reza said...

hehe assalam akak (^_^) thanks folo FR ,,,DATANG sini folo balik.....thanks tau.... tengok umur 21 sebab tu panggil akak ^_^)

Jija said...

tq pada semua :)