titian hidup ini: Kelayakan AFC U-22

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

Kelayakan AFC U-22

MISI WAJIB LAYAK SUKU AKHIR



Berikut merupakan jadual perlawanan yang
melibatkan skuad Harimau Muda pada kelayakan
AFC u22..


23 Jun 2012
MALAYSIA lwn Korea Selatan

25 Jun 2012
MALAYSIA lwn Flipina

28 Jun 2012
Taiwan lwn MALAYSIA

30 Jun 2012
Vietnam lwn MALAYSIA

3 JULY 2012
MALAYSIA lwn Myanmar

MYANMMAR BAKAL MENJADI TUAN RUMAH BAGI GROUP INI..Pasukan Juara dan N.Juara Akan Layak kE KEJOHANAN PIALA ASIA B22 PADA TAHUN 2013..


sebenarnya sangat tak sabar nak memberi sokongan kepada pasukan MALAYSIA! saya memang sangat minat bola sepak! penyokong tegar!! disebabkan piala AFC ni MYMAR menjadi tuan rumah, soo duk rumah tengok kt tv je la.. hehe.. tak pun tengok kat mamak. jum sape-sape yg nak join! tapi, kalau terjerit sori la ye.. haha.. support HM n doakan kejayaan mereka oke!! dengan semua harapan dan doa drpd rakyat MALAYSIA insyaALLAH kita dapat lihat pasukan kita melepasi ke suku akhir dan tak mustahil lepas ke final. insyaALLAH. huhu tapiiiiii kalau kalah jangan nak marah2 taw! kita kena terima sebab kalah dan menang tu adat la kn.. SELAMANYA HARIMAU MALAYA.. aummm 


7 comments :

P U C A T said...

good info dear ;)

Jija said...

good info pd sesiapa yg gler bola. hehe

Iena Eliena said...

wahh suke bola eyh:)

Black Jeepsu said...

TAHNIAH!

Ini Kisah Tia said...

perhhh .. tengok bola?

Iena Eliena said...

salam
singgah sini:)

jom join 1st giveaway by cik iena
http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

Atira Ameer said...

Kak Jija , tyra tag akak dalam GA ni tau , :D

http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html