titian hidup ini: da kawen pun..

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

da kawen pun..

salam..

tanggal 27 Mei 2012 yg lalu adalah hari bersejarah bg kawan saya, AYU sbb hari tu dia kawen {^◕‿◕^}
 .. tahniah kat kamu!! sebab kamu adalah org pertama yg berjaya kawen sebelum kawan2 kelas kamu! haha..
me, munirah n iema
erm da jodoh kan, walau cam mana pun, kita tak boleh nak lawan takdir. padahal waktu sekolah hari tu, dia la yg cakap saya akan kawen dulu dlm byk2 classmate n dia adalah orang terakhir!!.. sekali hambek kau! kelakar kan.. soo yg kat lua tu, kalau kamu salah sorang yg berbicara cm dia, hati2.. nanti awk lak kawen dulu. hihi..

skrg mmg dah trend kawen awl kn?? kawan saya tu, belum lg 21 taun..means dia kawen dia maseh berumur 20 tahun la! tp ape2 pun, byk kelebihan kawen awl.. dia pun da abes belajar, soo xpe la kan.. kite ni je la, kena tunggu DUA TAHUN lagi baru habis belajar!

pasal kawen?? ermm sori, tak nak fikir lagi. dulu memang la nak sangat kawen awal tp sekarang rasa tu da makin pudar, bukan bermaksud tak mo kawen dgn si dia, cuma skrg ape2 pun saya nak habiskan belajar dulu.. da keje, dpt gaji n rasa cm da stabil baru kami langsung. lagipun masing2 ade parents, soo nak fikir psal parents jugak dulu..

ehh da la mengarut! jum tgk gambar wkt upacara perkahwinan kawan saya tu (^^)


wkt ni tgh tgu rombongan pihak laki sampai untuk upacara akad nikah.
saje nak duk sebelah dia n temani dia sbb mana la taw
dpt aura kawen lepas dia pulak.. hehe
oke waktu ni tengah tunggu pihak laki untuk upacara ambek2 gambar!


sebenarnya kawan saya ni cuma buat majlis sederhana je. xde pun bersanding semua tu.. cuma ambek2 gambar je.. bagus jugak kan cm tu?? duit pun jimat. hikhik.. tp kan ade jugak mulut2 kat lua tu ckp.. "adoii, dia da la keluar u tp kawen buat majlis cm tu je"
erm.. perlu ke ea berkata begitu?? rasanya takde masalah pun keluar u ke ape ke.. da itu kehendak mereka kn.. lagi pun yg cam ni la bagus, jimat pun jimat. hehe

tp tu la.....
hee.. no komen, kalau saya  nak juga buat cam ni.. tapii mama pulak beria2 cakap, NO WAY!
alasan dia, saya ank bongsu n satu2 nye anak perempuan dia. soo kena buat besar2..
makk aii sapo yg nak kawen ni haa.. haha
yg paling kesian si dia la, jgn botak kepala nak keluar duet sudah! haha
oke xmo merepek lagi.

so korang lak cm ne?? da ade plan?? hee


8 comments :

LILY SORAYA said...

awak, kita tag awak, jom lh join sekali :)

LILY SORAYA said...

ni link dia :) http://onetwothree-and4.blogspot.com/2012/05/1st-mini-giveaway-by-lieyna-rosli.html

LeiyaUmairah said...

kawen.... wahh,,, tahniah untuk sahabat itu ya... (n_n)

Ainyer said...

awak bila lg??...hehehe

Jija said...

hehe.. kite lambat lagi la.. tunggu abes belaja dulu.. mybe 2015.. hukhuk

Che Faiz Bong said...

sape kahwin tu?
done follow

Jija said...

kawan... hehe.. she still young like me.. ngee

mohamad anuar said...

jija stdy kt mne?