titian hidup ini: Mimi cirit birit

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

Mimi cirit birit


salam..

sihat tak semua?? cm biasa, saya sihat2 je cuma anak2 je tak sihat. si mimi tu cirit birit!! risau sangat kat dye,  x nampak langsung dye main balik dr melaka hari ahad tu. waktu hari isnin pagi tu, saya tengok dye cm tu. sedih sangat :( risau apa2 di luar dugaan berlaku kat dye. then tengok dye masih monyok2, pegang dye n terus nangis depan dye. mungkin dye dapat rasa kut saya kesian kat dye, dan alHAMDULILLAH malam tadi dye da main cam biasa, seronok n lega sangat tengok dye da aktif semula :)

si jimi cam biasa la, masih lagi garang!! tapi bagi makan baik pulak!! pastu si jimi ni plak perangai dye malas nak pegang makanan sendiri, asyik saya yg kena pegang je!! bab2 makan ni dye manja plak! saya masih baru menjadi penjaga SUGAR GLIDER, soo anything happen saya menggelabah sikit. nak2 lagi jadi cam hari ahad tu. pasni da xmo bawa dye org naik bas malam2, mungkin sebab sejuk kut.

doakan kesihatan mereka, tq ..

dua2 tengah makan, depan si mimi yg pemalas soo makan sambil baring je, 
jimi gak yg rajin bangun n makan dgn sopan :)



sugar glider akan cirit birit kalau makan yogurt 

No comments :