titian hidup ini: ke majlis perkhawinan ida & yus

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

ke majlis perkhawinan ida & yus

.salam.. 

sebelum ni saya ada pernah cerita pasal ownski kn.. kalau nak tahu, yg datang ke majlis perkhawinan ni adalah kebanyakkannya chatters ownskin.. waktu ni ada 2org yg 1st time saya jumpa. hehe.. apa-apa pun saya harap mereka ni wajib datang ke majlis saya pulak. kalau tak datang, ketuk kepala sorang2. haha.. jum tengok gambar..

van, me, belalang, neyl, yus, cha n apis




yeay da sah jadi suami isteri






semua ni adalah kawan-kawan ownskin saya.
yg kawen tu pakai samping biru
saya pulak pakai tudung purple. hihi







1 comment :

Yana Libra said...

macam patung pengantin tu~