titian hidup ini: welcome back PAHANG

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

welcome back PAHANG

salam..

syukur syukur dan sangat bersyukur akhirnya dapat lihat pasukan bola sepak Pahang berjaya ke liga super.. waktu play-off saya pergi tengok, yela nak support team kesayangan sampai terpaksa skip kelas wkt PAHANG vs SARAWAK.. walaupun minit akhir baru Pahang dapat menjaringkan gol, rasa puas hati sangat. ingatkan da menang lawan sarawak, pahang akan ke liga super. rupa-rupanya ade lagi play off kena lawan ngan kedah lak. waktu ni rasa takut pun ye gak, sebabnya kedah banyak star.. 

ngatkan taknak pergi tengok, tapi ntah cam mana perasaan nak turun stadium tu lagi banyak menguasai diri. naik bus pukul 630 dari seremban, pukul 8 baru sampai melaka. redah hujan lagi, sabar je la. tapi pahang punya pasal, apa-apa pun saya sanggup hadapi. hehe..

waktu pahang lawan kedah memang sangat mendebarkan, sebab dari pahang leading 2-0 boleh pulak waktu second half kedudukan da seri. so bawak sampai ke masa tambahan. waktu ni memang saya takut sebab dapat lihat kedah banyak menyerang dari pahang!! dan akhirnya kedudukan masih sama soo kena main sepakan penalti.


waktu ni memang paling saya tak dapat lupakan, sebab banyak kenangan. paling saya tak dapat lupa dua benda. pertama, waktu tengok sepakan pertama kedah dan pahang. waktu ni kedah dapat score, dan pahang tak dapat score. waktu pahang tak dapat score, memang penyokong pahang senyap sunyi! termasuk saya!! haha rasa nak nangis pun ye jugak!! tetiba keeper pahang dapat save, amek kau semua org yg duduk berdiri. saya pun menjerit-jerit da tak peduli orang lain. nak2 lagi bila kedudukan da seri balik. YA ALLAH serius tak boleh lupa kenangan ni, penuh dengan debaran dan berakhir dengan kegembiraan..


walaupun da 3hari belalu kenangan ni masih tak dapat dilupakan. kalau nak saya cerita dari A sampai Z pun boleh taw. haha.. apa-apa pun saya dapat tengok ELEPHANT ARMY, memang terbaik la mereka.. setiap kali dye org tengah chants saya pun join, tp tak nyanyi kuat2 la.. malu! haha..


apa2 pun TAHNIAH PAHANG.. tahniah kat semua player sebab tak menghampakan peminat-peminat. lepas ni dah boleh tengok banyak pahang lawan. hihi..



No comments :