titian hidup ini: laptopku......

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

laptopku......



salam..

maaf da lama menyepi, bukan apa laptop rosak!!! :(
padahal baru 6 bulan guna.
ni semua gara-gara install AVID tu!! grr
sori k, nanti kalau laptop saya da pulih, saya online semula.
sedih betul hati! dan rasa betul2 boring bila tak dapat online.
kalau online kat hp pun bukan boleh update blog! 
cuma dpt tengok-tengok cam tu je...

apa-apa pun, saya masih tengah bersemangat utk menyaksikan perlawanan akhir MALAYSIA vs MYANMAR..
tolong doakan HARIMAU MUDA.. saya berharap sangat mereka lepas ke semi final !!!
dan berharap reff tak berat sebelah malam ni!! 
jum ramai-ramai tengok pukul 745 malam ni di ASTRO ARENA.. 

MALAYSIA wajib menang utk lepas ke semi final.
GUD LUCK MALAYSIA'S HEROES... 



5 comments :

Riswin Zahari said...

Laptop ak pun ad prob, xleh on~ =(

EMBUN KARINA ABDULLAH said...

nice blog.. im already follow ur blog.. feel free to visit n follow me back.. thanks :)

EMBUN KARINA ABDULLAH said...

nice blog.. im already follow ur blog.. feel free to visit n follow me back.. thanks :)

Eiqa Almond said...

Sedih kan bile lptop kte rosak. :(
Sunyi sepi dibuatnya..
and hope lptop awk tu sihat kmbali.. (^__^)

Unknown said...

Semoga laptop awk cpt pulih.