titian hidup ini: i'm back!!

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

i'm back!!


salam..

alhamdulillah, laptop dah kembali pulih seperti sedia kala selepas dirawat oleh kawan sekelas saya. hihi.. susah jugak ye nak kembalikan mood sukeupdate kat blog selepas beberapa minggu tak dapat online. haha.. apa-apa pun saya memaksakan diri juga update blog ni, asyik post yg sama je, saya pun bosan! HAHA..

sebenarnya saya baru je balik dari perak. ade kawan saya kawen, wahh first time saya menjejakkan kaki ke TAIPING, PERAK. dan memang banyak betul pengalaman pahit dan manis di sana. eh eh mesti pelik kn, kenapa ada pengalaman pahit. haa yg peritnya duk sana, kami dah kehabisan tiket untuk balik semula ke kL.. sampai ke IPOH kami cari, da penyelesainya tetap hampa. bukan setakat tiket bus, TRAIN pun habis. dengan kena redah hujannya dari terminal IPOH. huhu sabar je la. apa-apa pun ni semua pengalaman, byk lagi nak cite.. lau nak tahu lebh lanjut boleh contact saya. hihi.





4 comments :

AQ Eyfa said...

suke la dia ek..hehehe

Akmal Hadi said...

la, nape tak call sy? kesian kene redah hujan kat ipoh..;p..

eh, birhday sy 7 may 1991..=p

Jija said...

@Akmal Hadi kalau call awk boleh hantar saya balik kl ke.. haha

IFA Athirah said...

oowh.saya study kt perak dlu. anyway, nak free photoshoot x? http://www.geekintherainbow.blogspot.com/2012/07/siapa-nak-free-photoshoot.html