titian hidup ini: kini aku telah bertunang

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

kini aku telah bertunang

Alhamdulillah... 

Statusku kini aku telah bertunang.

Pertunangan yang pasti membawa kepada perkahwinan.

Ku hanya menunggu detik tibanya saat perkahwinan itu.

Ku yakin perkahwinan itu bakal ku tempuhi bila-bila masa sahaja mulai saat ini.

Kerana ku sedar,
Aku telah mengikat tali pertunangan dengan KEMATIAN...

Sesungguhnya akan sampai pertemuan aku dengan kematian itu. Kerana itu itu janji tuhan....

SETIAP YANG BERNYAWA PASTI AKAN MERASAI DETIK KEMATIAN....

1 comment :

Anonymous said...

Semoga menjadi lebih bermanfaat dan lebih barokah hingga datangnya hari perkahwinan dengan KEMATIAN.

Semoga Allah memberi Perkahwinan yang baik.. Ammiin