titian hidup ini: who am I ??

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

who am I ??

 Nama penuh Norazizah bt Ibrahim..

 I have a lots of names : jija, azizah, zah, izah, achik, lastly ija (terpulang pada korang nak panggil ape)

Ada 4 orang abang dan saya adalah anak bongsu

 Semestinya gurl yg manja! But only with my family ok  

 Berasal dari Jerantut, Pahang tp skrg belajar di Seremban, N9

 Lahir pada 6 May 1991 (kira la sendiri berapa umur saya)

 Berat : +/- 50kg :D

 Tinggi : 155 kut ! hehe

 Sangat suka kaler pink, purple, hitam n orange!

 Saya sayang mak, abah n my family

 Saya juga sayang kawan saya dan orang yg sayang saya

  Suka dimanjai dan disayangi

 Masih lagi seorang pelajar di IPG Kampus Raja Melewar n will become a teacher on 2014 !! 

 Minat mathematics dan skrg pun memang ambil MATHEMATICS EDUCATION for primary school

 Seorang yg penyayang, cepat merajuk, dan giler-giler

 Saya suka sangat online.. online online online online

 Blog, facebook, ownskin adalah perkara wajib saya akan bukak bile online!!!

 Suka karoke, travelling, shopping (sangat suke!!!)

 Hati saya telah dimiliki oleh Muhammad Rais, thanks for coming in my love dear

 Perkara buruk saya ialah terlalu mudah ikut kata hati tanpa fikir perasaan orang lain!

 Seorang yg pendiam, tp bila da mula bercakap I can’t stop it!!!

 Sometimes I wish I was a little kid again

 Cepat touching! Soo watch out ur behavior when with me

 I don’t have time to hate people who hate me because I’m too busy with people who love me 

 Sukakan kucing, sampai tidur pun dgn kucing! Kalau seminggu tak dapat pegang or cium kucing rasa nak demam !!!

 Suka ayat ni, sbb sgt bermakna dlm kehidupan dan mungkin juga apa yg telah berlaku. “Some people come into our lives and quickly go. Some stay for a while and leave footprints on our hearts.” Tp ney semua adalah lumrah kn ??

 Ok tu adalah serba sedikit pasal saya.. sebelum tu hayati kata-kata ni ok





Do what makes you happy ..   Be with who makes you smile ..  Laugh as much as you breathe ..
  Love as long as you live







No comments :