titian hidup ini: saya keletihan

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

saya keletihan

assalamualaikum.....



 hurmm saya sgt penat skrg! tlg k jgn ganggu saya.. cuma my dear je boleh. mana tak nya, bila dgr je suara dia, semua penat, kesedihan, stress or semua yg saya tak suka akan jadi pulih. thanks for him. sebenarnya, saya sgt penat dgn nak hias blog ney. nak bagi nmpk cantek. cantek ke kawan2?? kalau korang rasa cantik, terima kasih. nampaknya berbaloi gak la masa yg berjam2 dan jika dicampur mahunya sampai seminggu lebih tanpa berhenti tuk bikin ini blog! huhu.. teruk kan??  

 kalau korg rasa teruk, cuba byangkan cam mana perasaan bf saya tuh?? hurmm kalau nak tahu, si dia selalu merajuk n marah2 saya taw ! hehe.. tapi nak wt cm mana, saya terpaksa. lepas da siap ney, baru saya boleh tidur lena dan setiap kali on9 saya xkan buat apa2 lagi, kecuali update blog je. to my dear, i'm sory (sambil buat muka cumil) 

 hurm.. dalam sibuk2 tadi, dapat juga webcam! ohhhh saya sangat merindui diri dia.. da lama x berjumpa.. kalau nak tahu, kami ney seminggu sekali tu mmg wajib jumpa. nak kata dekat, x la dekat sgt! berjauhan negeri gak. si dye di melaka manakala saya di seremban. selalunya, setiap kali saya balik kampung n bila nak balik seremban balik, saya akan terus ke melaka. nanti dalam pukul 8malam kami gerak la balik ke seremban naik kereta dia, dan dia memang selalu hantar saya pun. n kadang2 tu juga, kalau dia xde keje, dia datang seremban jumpa saya..  

 hurm saya sangat bertuah dapat dia. saya tak pandai nak cakap, tp mungkin satu hari nanti saya akan berkata kenapa saya cakap cm tu. pernah dengar x, ada orang cakap, jika kita sayang org, kita xtaw kenapa kita sayang dia.. sebab sayang tu muncul dengan sendiri.. jika kita mengatakan kita sayang dia, sbb dia cantik especially nya itu bermakna dia hanya sayang kita sebab rupa semata-mata. saya x mau cm tu.. dan saya taw, my dear sayang saya luar dan dalam! yang paling penting bukan sebab rupa semata-mata.  


 ok la xmau cakap banyak lagi.saya perlukan rehat skrg! tuk hilangkan penat ape lagi, kena bergayut la jawabnye ney! hehe.. Ya A llah, saya sangat rindukan dia. da sebulan lebih tak dapat berjumpa 



No comments :