titian hidup ini: ketawa dan air mata ^^

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

ketawa dan air mata ^^


Mungkin aku terlalu menyayangimu
semua yang ada padamu
kerana kamu membuatku bererti
hinggaku tak dapat menjauhi
dalam setiap langkahku..

kuingin kau disini hingga akhir usiaku 
kau tetap menjadi yang terbaik untuk diriku
aku takut engkau tinggalkan diriku
mencuba mencari cinta
selain cinta yang kuberikan....

aku takut engkau patahkan hatiku
membuatku semakin terluka
dan tak akan pernah memaafkan
a
kerana kau insan yg plg aku cintai
menodai cintaku.....


Cinta sejati mendengar apa yang tidak dikata.. Mengerti apa yang tidak dijelaskan…
Kerana cinta tidak datang dari bibir, lidah atau fikiran..
Melainkan dr hati…


No comments :