titian hidup ini: perkenalan dgn abg EA

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

perkenalan dgn abg EA


SALAM..

hehe ada benda pelik terjadi semalam. apa dia?? hehe siapa je tak kenal Elephant Army kan.. ala ULTRAS PAHANG tu..saya terkejut sangat sebab salah seorang ahli comrads EA tegur kat FB setelah 2tahun tak pernah bertegur. Apa mimpi dia, saya pun tak tahu. hehe dan yang paling membuatkan saya terharu, boleh pulak masuk kepala dengan dia. siap invite nak jumpa kalau datang stadium. wahhhhh serius terharu. haha SIAPA  DIA?? biarlah rahsia. tapi yg penting semua org kenal dia dekat dalam EA tu n bila stalked kat fb dia, siap coach pahang (ZAINAL ABIDIN) tanya2 dia tentang EA. hikhik

siapa kenal dye?? 



then, we continue conservation at wasap
apa-apa pun dia memang spoting. nampak la macam abang-abang. dia pun melayan saya macam adik2. penuh dengan nasihat. so no wonder kalau semua org respek kat dia. hehe harap dapat jumpa dia satu hari nanti :)







No comments :