titian hidup ini: THANKS MR FRU

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

THANKS MR FRU


SALAM..

malam semalam adalah satu malam yg saya perlu mengucapkan a lot of thanks to MR. FRU... sebabnya dialah peneman saya dikala perut saya terlalu lapar. hehe.. biasalah saya ni jenis malas sangat nak keluar nak2 lagi kalau takde kawan. mana tak nya, semua kawan2 dah keluar. ada yang balik rumah sebab IPG takde air n ada yg stay tu pergi shopping teman sorang kawan saya beli barang bertunang untuk bulan tiga nanti. CONGRATS dear....

semalam buat muka tak malu je ajak MR. FRU keluar makan. nasib baik dia tak keje n sanggup teman saya makan walaupun malam semalam angin kuat macam nak hujan je. aishhh disebabkan lapar, saya sanggup paksa dia keluar teman saya makan. THANKS a lot dear.. hikhik

semalam jugak dia ajar saya tutup tv kt kedai makan tu. haishhh jahat betul. saya pun baru tahu ada software yang boleh kita off/on tv. haha he's really naughty. tp bila saya nak buat dia tak bagi plak. aishhh ..

p/s : i like him .. but i like another man too..
i need to make a right choice..
another man i'll be tell in other post.
i got to go.. nak balik sekolah dah pun. hehe

bye... SALAM

No comments :