titian hidup ini: SERPIHAN HATI ~_~

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

SERPIHAN HATI ~_~

salam for readers ~_~
mst pelik kn tgk tajuk tu.. act tajuk ney zah dapat dr satu lagu yg zah tbe2 ske.. 1st time dgr cm best.. then zah bukak lirik.. siyes cm dew sgt maksud yg mdalam yg sesuai tuk diri ney.. huhu.. bt like i'm say b4 this.. i don't want to think abt him anymore ~_~ ... yeah.. now i'm very strong.. but don't know until when.. myb just for a while .. then tomorrow or another day i'll down .. but hopefully this feel will forever come in my life.. until i'm meet my prince charming.. lalalala~ who is he ????? me too don't know.. myb yg sdg baca ney ke.. hehe.. pasan :P .... owkey la.. skrg, zah nk share satu lagu ney aw... 1st korg hayati lagu ney... kt bwh ney zah de sediakan lirik.. sesuai for broken heart... hehe.. tuk org yg ske lagu2 slow pun cm owkey :) .... hehe... 

LiRik LaGU sERPihaN haTi


Di matamu aku tak bermakna, tak punyai arti apa-apa

Kau hanya inginkanku saat kau perlu
Tak pernah berubah
Kadang ingin kutinggalkan semua
Pedih hati menahan dusta
Di atas pedih ini aku sendiri, selalu sendiri

Serpihan hati ini kupeluk erat
Akan kubawa sampai aku mati
Memendam rasa ini sendirian
Aku tak tahu mengapa aku tak bisa melupakanmu

Aku percaya satu hari nanti aku akan merebut hatimu
Walau harus menunggu sampai aku tak mampu menunggumu lagi...

Serpihan hati ini kupeluk erat
Akan kubawa sampai aku mati
Memendam rasa ini sendirian
Aku tak tahu mengapa aku tak mampu

Serpihan hati ini kupeluk erat
Akan kubawa sampai aku mati
Memendam rasa ini sendirian
Aku tak tahu mengapa aku tak bisa melupakanmu

Di matamu aku tak bermakna

then, klu korg nk tgk vid.. zah suggest kn korg tgk vid clip yg ney owkey :) ... sbb zah pun ske.. cm sweet ^_^ SERPIHAN HATI


p/s agak2 mst dew org nk kasi lagu ney kt zah gak kn.. hehee...

No comments :