titian hidup ini: maaf

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

maaf

sorry dear..
I did't mean to hurt you.. semua yg ada kat sini hanya luahan hati saya, disaat saya rasa tak tahu nak cerita pada siapa. takde orang lain lagi dalam hati saya, selain awk. sungguh saya tak tahu nak cakap apa lagi, saya bukan  seorang yg pandai berkata-kata. saya mintak maaf :( 


there is one word that im really touched. "dah berapa kali abg terasa hati dgn syg. abg xtaw sampai bila abg boleh bertahan." with this word enough to make me speechless. 

rasa macam teruk sangat kesalahan saya. i dont have any word to said anymore. :( 

yg saya tahu, saya sangat takut kehilangan dia. saya terlalu sayangkan dye. 

andaikata ..... 

to be continue.. 

love you deeply 


No comments :