titian hidup ini: SINGLET SLIM CEGAH BOROI DAN KELIHATAN TEGAP

andai kau kenali dunia ini.. pasti kau kenali penciptaNya..
andai kau faham suara hati ini.. pasti kau takkan sakiti hati ku lagi..

kawan2 saya

SINGLET SLIM CEGAH BOROI DAN KELIHATAN TEGAP

SALAM..

ada benda nak cerita, 2minggu yang lepas saya ada beli SINGLET SLIM untuk cik abg! beria betul dia nak singlet slim tu! tahu pulak takut lepas badan dia naik mendadak, nampak buncit. haha.. so dia pun suruh saya beli. biasa la, sebelum beli-beli ni saya tengok harga dan kualiti dulu. akhirnya saya pun beli dengan harga RM50. ikutkan harga pasaran RM90, tak tahu la betul ke tak. mungkin la sebab ada orang jual RM75.

jadi, 2 hari lepas buat payment cik abg dengan gembira cakap parcel dah sampai. saya ni cakap macam takde perasaan je. yela, bukan barang kita pun barang dia kan. hehe.. hari esoknya cik abg g kerja, tiba-tiba dapat mesej, dia cakap ada dalam 3orang kawan dia berminat nak beli singlet cm dia pakai tu. haha then saya terfikir, baik beli borong dapat harga murah sikit, tak gitu? dia pun terima idea saya.

jadi kat sini, saya nak promote sikit sesiapa yang nak beli slim singlet dengan cik abg saya tu boleh la tempah kat dia. alHAMDULILLAH sekarang kami dah restock kali kedua untuk singlet slim ni. ramai yang puas hati, sebab ada kawan cik abg cakap kain berbeza sikit dengan cik abg jual. kawan dia beli dulu memang la murah, tp kualiti tak sama.

jadi sesiapa yang nak tempah dengan dia, boleh sms di nombor 014-8187675, harga kami jual RM40 sahaja tapi tak termasuk pos. kualiti jangan bimbang sama je, kenapa murah? sebab kami dah beli borong, jadi dapat untung sikit-sikit sudah la.



MUDAH DIPAKAI
KAIN TIDAK GATAL DAN PANAS
TERBUKTI BERKESAN
MEMBANTU PEMBENTUKAN BADAN SASA
MENCEGAH SAKIT BELAKANG
YANG PENTING ANDA MAMPU MILIK
PRODUK HOT
SINGLET @ Pakaian dalam terbaru untuk lelaki yang ingin kelihatan tegak dan segak. Baju ini bukan sahaja untuk lelaki gemok atau berperut buncit, tetapi boleh diguna pakai oleh semua. Anda akan merasa lebih berkeyakinan dan merasa bagaikan dalam pelukan kerana baju ini akan mencekam lembut tubuh anda mengikut pergerakan penafasan anda.
Diperbuat dari kain yang berkualiti dan boleh dipakai di mana-mana sahaja.
Material : 80 Nylon + 20% Spandex
Size S ke XXL
UKURAN DADA:
S 27inci 
M 34inci
L 40inci
XL 46inci
XXL 52inci 




2 comments :

emaL said...

macam tertarik ...kalau siap pos berpa?

lukman said...

saya pesen yg m 34inci klo blh tau harga nya brapa y...